onsdag 18 januari 2012

TRÖKIGT

Idag kl 8.00 skulle containern levereras....hm kl blev 9 sen 10 & då kom flytt företaget som skulle lassa ut & frågade vad den var....

Efter många telefonsamtal så visade det sig att den var i GÖTEBORG!!! bara några mil bort eller hade hoppats att den hade funnits i Stockholm i alla fall men nej långt ner i landet var den...:(

Så nu sitter jag här & väntar på att företaget ska ringa & berätta när den dyker upp...jag sa att dom har natten på sig för kl 8 ska den vara här i morgon bitti!!!!Flyttkillarna måste ha 2 dagar på sig & jag vill ha det klart till helgen!!!
Så håll alla tummar, att den har gått nu från Götet nu!!!

Känns som jag är tillbaka i Asien i alla fall i Indien.....där fick man vänta...& vänta...

Ha en trevlig onsdag, nu ska jag gå & hämta Moa









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar