lördag 21 januari 2012

Aj AJ

Min kropp säger aj aj aj nu. Helt slut efter dom här 2 dagarna.....

Måste säga att vi har varit duktiga, plockat upp "nästan" alla kartonger. Barnens rum är så gått som klara, bara lite städning kvar.

Sen är det rensning i förråd/klädkammare mm men det får vi ta lite i taget.

Men hu vad kallt vi har haft det idag & igår...i morse var det -13 & det var INTE skönt. Man gick med 3 tjocka tröjor inne & tofflor inne helst skulle jag behöva vantar också för händerna var iskalla. Igår hade jag tjock mössa på mig inne...flyttgubbarna måste ju fundera vad vi var för människor.....

Nej nu ska jag nog gå & krypa ner i sängen & släcka mina ögon. Ny dag i morgon:)

Natti Natti

1 kommentar:

  1. Vad duktiga ni ar. Forstar att du fryser, jag fros som bara den i somras och da var det anda 10-15 grader varmt! Har hort att det tar ett halvar innan kroppen staller om sig helt och blodet tjocknar?!

    SvaraRadera