söndag 15 januari 2012

REDAN SLUT

Var tog denna helg vägen???

Min pappa har varit här hela helgen, han har tapetserat Olivers rum & nästan vårat sovrum klart!!! Blir så bra:):)
Oliver fick sina Gröna tapeter med stars på. En sida i alla fall!!! Sen ny säng som vi har fått ihop äntligen, var inte bara en del!!!

Barnen har vi "nästan" inte sett på hela helgen!!!! Dom är ute & leker eller är med någon kompis.
Olivers dagis kompis bor bredvid oss så nu springer dom mellan dörrarna. Så nu är det full fart på båda 2:)

I morgon kommer målarna & fixar klart målningen sen kan man ta bort det fina pappaers golvet som vi har nu!
På tisdag är en annan dag & speciell men det berättar jag mer om sen.....

Onsdag kl 8 kommer våra möbler från Singapore!!!! & då blir det full fart onsdag/torsdag & plocka upp ett antal lådor & möbler.

Nej nu måste jag sätta mig in i hur jag lägger upp tider till dagiset på nätet....

Hoppas alla har haft en trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar