torsdag 23 februari 2012

Vasaloppet & Freeedag!

Igår åkte Moa Vasaloppet i skolan, vid målgång fick dom blåbärssoppa & diplom:) Var första gången hon åkte längdskidor, & det hade gått bra sa läraren:) Han tyckte vi skulle köpa skidor bu till henne, jovisst men nu är det ju gräs ute!!
Idag är det faktiskt -0,5 kl 6.00!
Nu ska jag bege mig till jobbet, sista dan, har jobbat hela veckan.. Är lite trött nu!Inte van att gå upp halv 6 -6. Barnen har varit jätte duktiga också för det har blivit tidiga morgnar för dom när Claes varit ute & rest. I morgon får vi sova:)
Nej nu måste jag fara
Trevlig fredag mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Full fart för er också ser jag! Här finns en morgobpigg kille som tur är. Lämnar hos dagmamman 06.45. Han skuttar in och är så glad och säger 'Najin' (Karin) hela vägen dit i bilen. Härligt när det är så. Ha en fin helg! Själva åker jag och stora barnen till Tullbergs i Stockholm:) Oj så kul det skall bli!! Kram

    SvaraRadera