torsdag 9 februari 2012

Slut äntligen!!

Denna dag börjar lida mot sitt slut- skönt!!
Började eller inte missade samtal från jobbet & missade jobb tid idag.., men fick städa hemma istället inte fy skam det heller! Nu är det fint till helgen:)
Men sen gick det nog utför ...
Moas termobyxor är helt borta.. Tigs hem från skolan & nu spårlöst borta !! Ringt till kompisarna som varit här & kollat om dom råkat fått med dom hem, men nej inte det heller.måste vara spöken!!
Sen åkte jag & handlade nu sent på kvällen, tappat plånbok på Ica, men tur fick jag tillbaka den. Sen fanns det glass för 10 kr om man med Ica kort - såg på kvitto att det var standard pris... Då måste man registrera sitt kort varje måndag gör att ta del av vissa priser!! Hjälp man ser ju bara skyltar pris & symbolen Ica kort . Blää
& kvällen slutade med en poliskontroll å vägen hem!! Klarade mig bra för det var bara en kontroll, går INTE att köra 50 med denna bil!!
Nu ska jag släcka mina ögon snart för det är upp & hoppa & jobba i morgon! Hoppas på en bättre dag
Kram & God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar