onsdag 17 oktober 2012

Vilken dag

När jag stod redo med barnen & fara iväg till jobb & skola så fanns inte mina nycklar....
C hade dom med sig & han var på väg till Stockholm....
Kom inte in i garaget, kunde inte låsa dörren!!!!
Efter många vändor så kom min arbetskamrat & hämtade mig & barnen!!& en från Sandvik kom ned extra nyckel upp till mitt jobb.
Sen fick jag låna bil av henne & hämta upp barnen ifrån skola / dagis.
Fick vara med mig på jobbet sista timmen innan vi fick skjuts hem!!O jobbade på bra:)
Vilken dag !! Men fick fina blommor när mannen kom hem & god choklad!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jobbigt...fast man blir ju glad när det löser sig i alla fall tack vare omtänksamma människor. Duktig Oliver också:) Hoppas du har haft en lugnare dag i dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Fint slut på dagen trots allt !

    SvaraRadera