måndag 18 juni 2012

Kärt återseende mm:)

Idag var det att packa väskan & iväg till huvudstaden. Claes skulle jobba & vi passar på & hälsar på vänner som har kommit hem från Singapore.
Det blev ett kärt återseende för Moa (& för mig). Tjejerna sa ingenting i början men efter 5 min var det full fart:)
Efter det så skulle jag försök ta mig till Kista & hämta upp C hmhm ja kom fram till slut!! Tycker inte om alla vägar som byggs om. Gpsen säger andra i rondellen & det finns inte ens någon rondell!!! Men jag klarade tillslut:) I morgon blir det nya prövningar då nästa kära återseende står på tur:)
Nu på kvällen var vi & träffade några kompisar som har öppnat ett fik. Mysigt var det, kan varmt rekommendera det. Ligger på Fridhemsplan & heter Amy's:)
Nu försöker jag få lille mannen att sova- säger bara går Inte bra
Moa har hunnit shoppat upp sina pengar så här cool blev hon då:)

1 kommentar:

  1. Dx visade sig INTE ha somnat vid 10..fast nu tror jag att han sover. Hotade med att han inte skulle orka leka med O i morgon...tror det funkade till slut:)

    SvaraRadera