söndag 20 maj 2012

Lång helg

Jag & barnen har varit hos mamma/ mormor & pappa/ morfar. Claes har inte kommit hem än han är på golf helg.
Vi skulle ha mysigt & göra massa, men vad händer.....
Jag ligger dunder förkyld med feber.Åkte ut på stan i Uppsala ändå i fredags... Var inte det bästa...Men hade endel saker jag hade bestämt mig att titta på!!
Lördagen kändes det bättre men då vaknar Oliver med magont & börjar spy & spy:(
Efter lunch var det bättre fick i sig cola:)Sen var det full fart.
Var en sväng till en antik affär, hittade en jätte fin byrå som jag vill ha i hallen men när man inte mår bra så blev det inget köp....( kanske finns kvar i veckan )
På kvällen började Moas magont så hon låg på soffan & var medtagen...:(men klarade sig från att spy. Tror att det var något på vindruvorna som dom åt i fredags... Jag åt inga & klarade mig!!
Jag & Oliver orkade gå en sväng i skogen med Pepsi på eftermiddagen för att få känna av det vackra vädret.
Idag har vi kommit hem.. Barnen pigga & jag skulle helst krypa ner i sängen. Hoppas på mirakel för morgon är det jobb!!
Nu hoppas jag att ja inte smittat ber resten med min förkylning!!!
Ja det var denna lång lediga sjuka helg
Hoppas alla har haft mysigt i vår vädret som kom!!!
Nu laga lite mat
Kram
( vi mumsade också på prinsessa tårta mmm )

1 kommentar:

  1. Åh nej vad jobbigt med sjukdom! Hoppas ni kryat på er allihop nu. Fin byrå:)

    SvaraRadera