söndag 11 mars 2012

En dag till

Skulle vara skönt att vara ledig!! Claes har legat sjuk hela veckan & jag har vara krasslig men  inte så sjuk att jag har varit hemma. Men en dag till hade inte varit fel!!

I går var det Melodifestivalen Moa somnade som en stock efter 4 låten så hon fick se på reprisen idag:)
& Jag tycker att det var rätt låt som vann!! Nu håller vi tummarna för finalen i maj!!

Idag vaknade vi kl 06.15 tänk om kroppen skulle förstå att på lördagar & söndagar får den sova.....men men varför sova bort en dag!!

Vi åkte & träffade massa katter på ett katthem i Gävle, barnen så nöjda av att sitta mysa med massa katter runt omkring sig.(lite tjat hemma nu)
Sen var vi ner till stan en sväng i Gävle & åt lunch & gick där lite. Måste ju skaffa nya kläder tills på tisdag!!! Jag går nu i mina jeans/tröja&mössa till jobbet & byter om till kockkläder & mössa på, nu är det andra bullar:) Svarta byxor, skjorta & kavaj!!! & håll tummarna att jag klara detta:) Det ska i alla fall bli roligt att prova på något nytt:) skriver mer om detta arbete sen.

Så nu ska jag snart släcka mina ögon i morgon är det dags att laga lite mat till skolbarnen & pensionärerna:)

Hoppas att alla har haft en härlig helg

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar